KA 08 Řízení projektu
Tato klíčová aktivita zastřešuje celkové administrativní vedení projektu, včetně jeho organizačního zajištění a odborné koordinace všech klíčových aktivit, a to prostřednictvím realizačního týmu za věcnou část, tak rovněž realizačního týmu za projektové řízení.
V rámci této klíčové aktivity budou prováděny administrativní činnosti týkající se zajištění realizace projektu:
- komunikace s poskytovatelem dotace;
- kontrola čerpání rozpočtu projektu;
- příprava zpráv o realizaci projektu a žádostí o platbu;
- administrace podstatných a nepodstatných změn v průběhu realizace projektu;
- informování vedení MPSV o průběhu realizace projektu;
- příprava zadávací dokumentace k VŘ; realizace VŘ;
- komunikace s jednotlivými dodavateli služeb;
- kontrola výstupů práce dodavatelů;
- organizační zajištění vč. veškeré personální agendy spojené s realizačním týmem projektu, zajištění nákupu a vybavení kanceláře, kancelářských potřeb a materiálního vybavení jednotlivých pracovníků projektu;
- odbornou koordinaci a řízení všech klíčových aktivit;
- řízení rizik;
- řízení a zajištění povinné publicity projektu;
- archivace projektové dokumentace aj.
Kromě administrativních činností a činností, souvisejících s podporou realizačního týmu, bude součástí klíčové aktivity i činnost zaměřená na sebeevaluaci. Cílem této aktivity je systematické a objektivní vyhodnocení realizace projektu, a to jak v jeho průběhu, tak i po jeho ukončení.