Tato klíčová aktivita zastřešuje celkové administrativní vedení projektu, včetně jeho organizačního zajištění a odborné koordinace všech klíčových aktivit, a to prostřednictvím realizačního týmu za věcnou část, tak rovněž realizačního týmu za projektové řízení.

V rámci této klíčové aktivity budou prováděny administrativní činnosti týkající se zajištění realizace projektu:

  • komunikace s poskytovatelem dotace;
  • kontrola čerpání rozpočtu projektu;
  • příprava zpráv o realizaci projektu a žádostí o platbu;
  • administrace podstatných a nepodstatných změn v průběhu realizace projektu;
  • informování vedení MPSV o průběhu realizace projektu;
  • příprava zadávací dokumentace k VŘ; realizace VŘ;
  • komunikace s jednotlivými dodavateli služeb;
  • kontrola výstupů práce dodavatelů;
  • organizační zajištění vč. veškeré personální agendy spojené s realizačním týmem projektu, zajištění nákupu a vybavení kanceláře, kancelářských potřeb a materiálního vybavení jednotlivých pracovníků projektu;
  • odbornou koordinaci a řízení všech klíčových aktivit;
  • řízení rizik;
  • řízení a zajištění povinné publicity projektu;
  • archivace projektové dokumentace aj.

Kromě administrativních činností a činností, souvisejících s podporou realizačního týmu, bude součástí klíčové aktivity i činnost zaměřená na sebeevaluaci. Cílem této aktivity je systematické a objektivní vyhodnocení realizace projektu, a to jak v jeho průběhu, tak i po jeho ukončení.

error: Obsah je chráněn před kopírovaním.